Výměna stávajících podlahových krytin za lino v budově Centrotex, Praha 4

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Výměna stávajících podlahových krytin za lino v budově Centrotex, Praha 4

NEN system number

N006/17/V00000457

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P17V00000457

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public works contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

24. 03. 2017 11:37

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

12. 04. 2017 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Martin

Surname

Jiroušek

Function/job position

referent majektové správy

EMAIL

m.jirousek@zsmv.cz

Phone 1

+420 974844588

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je výměna stávajících podlahových krytin v prostorách budovy Centrotex, Nám. Hrdinů 4, Praha 4. Stávající povrch tvoří zátěžový koberec, který je na pokraji životnosti cca 12-15 let stáří. Ušpinění původního koberce a zvlnění na některých místech nelze odstranit. Stavební práce realizované dle smlouvy o dílo budou spočívat zejména v: • odstranění stávajícího koberce, • strojní přebroušení podkladu, • očištění podkladu a penetrace, • hrubé opravy podkladu cca 5%, • 3x ruční vyhlazovací stěrka, • montáž PVC lepením vč. sváru, • montáž PVC soklu, • montáž přechodových lišt – chodba, • likvidace demontované krytiny, • další činnosti nutné k bezvadnému provedení všech prací. Nová krytina je navržena tak, aby povrch odpovídal požárním podmínkám v místě a zároveň její užitné vlastnosti umožnily bezproblémové využívání prostor, kam je navržena. Další skutečnosti týkající se provádění díla: a) Objednatel zdůrazňuje, že stavební práce je třeba koordinovat s provozovatelem objektu. Stavební práce budou vyžadovat značné nároky na organizaci provádění stavebních prací a koordinaci jednotlivých činností s pracovníky Objednatele a správcem budovy Centrotex, Nám. Hrdinů 4, Praha 4. Dílo bude prováděno po částech cca 3-5 místností najednou, dle dílčího požadavku Objednatele. b) Práce, při kterých hrozí vznik požáru, jako jsou svařování, letování, řezání a broušení el. nástroji, práci s nebezpečnými látkami či jiné nebezpečné práce budou Zhotovitelem hlášeny vždy minimálně 5 dní předem. Související činnosti jsou předmětem plnění veřejné zakázky a jako takové musí být zahrnuty do nabídkové ceny, a to i tehdy, když nejsou uvedeny ve výkazu výměr, který tvoří přílohu č. 1 smlouvy o dílo, samostatnými položkami. Dodavatel zahrne ocenění těchto souvisejících položek do jednotkových cen výkazu výměr. Provedení souvisejících činností nebude fakturováno samostatnými položkami (pokud je výkaz výměr jako samostatné položky nezahrnuje), ale jako součást jednotlivých položek výkazu výměr.

Code from the NIPEZ code list

45432100-5

Name from the NIPEZ code list

Pokládka podlah a podlahových krytin

Code from the CPV code list

45432100-5

Name from the CPV code list

Pokládka podlah a podlahových krytin

Text field for describing the place of performance

3.1. Místem plnění jsou prostory 5. patro a 3. patro budovy Centrotex, Nám. Hrdinů 4, Praha 4

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailVýměna stávajících podlahových krytin za lino v budově Centrotex, Praha 445432100-5Pokládka podlah a podlahových krytinPředmětem veřejné zakázky je výměna stávajících podlahových krytin v prostorách budovy Centrotex, Nám. Hrdinů 4, Praha 4. Stávající povrch tvoří zátěžový koberec, který je na pokraji životnosti cca 12-15 let stáří. Ušpinění původního koberce a zvlnění na některých místech nelze odstranit.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail15. 11. 2017 08:49Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail15. 11. 2017 08:48Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail14. 08. 2017 14:29Uveřejnění účastníků
Detail14. 08. 2017 14:29Uveřejnění výsledku
Detail05. 06. 2017 11:48Uveřejnění účastníků
Detail05. 06. 2017 11:48Uveřejnění výsledku
Detail01. 06. 2017 14:32Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail09. 05. 2017 15:07Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail09. 05. 2017 14:47Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele
Detail28. 04. 2017 14:07Došlo k uveřejnění dokumentu 18-0 Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky.pdf.