Výměna stávajících podlahových krytin za lino v budově Centrotex, Praha 4
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Výměna stávajících podlahových krytin za lino v budově Centrotex, Praha 4
Contracting authority
Zařízení služeb pro Ministerstvo vnitraNEN system number
N006/17/V00000457
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P17V00000457
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public works contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
24. 03. 2017 11:37
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
12. 04. 2017 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Martin
Surname
Jiroušek
Function/job position
referent majektové správy
m.jirousek@zsmv.cz
Phone 1
+420 974844588
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je výměna stávajících podlahových krytin v prostorách budovy Centrotex, Nám. Hrdinů 4, Praha 4. Stávající povrch tvoří zátěžový koberec, který je na pokraji životnosti cca 12-15 let stáří. Ušpinění původního koberce a zvlnění na některých místech nelze odstranit. Stavební práce realizované dle smlouvy o dílo budou spočívat zejména v: • odstranění stávajícího koberce, • strojní přebroušení podkladu, • očištění podkladu a penetrace, • hrubé opravy podkladu cca 5%, • 3x ruční vyhlazovací stěrka, • montáž PVC lepením vč. sváru, • montáž PVC soklu, • montáž přechodových lišt – chodba, • likvidace demontované krytiny, • další činnosti nutné k bezvadnému provedení všech prací. Nová krytina je navržena tak, aby povrch odpovídal požárním podmínkám v místě a zároveň její užitné vlastnosti umožnily bezproblémové využívání prostor, kam je navržena. Další skutečnosti týkající se provádění díla: a) Objednatel zdůrazňuje, že stavební práce je třeba koordinovat s provozovatelem objektu. Stavební práce budou vyžadovat značné nároky na organizaci provádění stavebních prací a koordinaci jednotlivých činností s pracovníky Objednatele a správcem budovy Centrotex, Nám. Hrdinů 4, Praha 4. Dílo bude prováděno po částech cca 3-5 místností najednou, dle dílčího požadavku Objednatele. b) Práce, při kterých hrozí vznik požáru, jako jsou svařování, letování, řezání a broušení el. nástroji, práci s nebezpečnými látkami či jiné nebezpečné práce budou Zhotovitelem hlášeny vždy minimálně 5 dní předem. Související činnosti jsou předmětem plnění veřejné zakázky a jako takové musí být zahrnuty do nabídkové ceny, a to i tehdy, když nejsou uvedeny ve výkazu výměr, který tvoří přílohu č. 1 smlouvy o dílo, samostatnými položkami. Dodavatel zahrne ocenění těchto souvisejících položek do jednotkových cen výkazu výměr. Provedení souvisejících činností nebude fakturováno samostatnými položkami (pokud je výkaz výměr jako samostatné položky nezahrnuje), ale jako součást jednotlivých položek výkazu výměr.
Code from the NIPEZ code list
45432100-5
Name from the NIPEZ code list
Pokládka podlah a podlahových krytin
Code from the CPV code list
45432100-5
Name from the CPV code list
Pokládka podlah a podlahových krytin
Text field for describing the place of performance
3.1. Místem plnění jsou prostory 5. patro a 3. patro budovy Centrotex, Nám. Hrdinů 4, Praha 4
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Výměna stávajících podlahových krytin za lino v budově Centrotex, Praha 4 | 45432100-5 | Pokládka podlah a podlahových krytin | Předmětem veřejné zakázky je výměna stávajících podlahových krytin v prostorách budovy Centrotex, Nám. Hrdinů 4, Praha 4. Stávající povrch tvoří zátěžový koberec, který je na pokraji životnosti cca 12-15 let stáří. Ušpinění původního koberce a zvlnění na některých místech nelze odstranit. |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 11. 2017 08:49 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
15. 11. 2017 08:48 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
14. 08. 2017 14:29 | Uveřejnění účastníků | |||
14. 08. 2017 14:29 | Uveřejnění výsledku | |||
05. 06. 2017 11:48 | Uveřejnění účastníků | |||
05. 06. 2017 11:48 | Uveřejnění výsledku | |||
01. 06. 2017 14:32 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
09. 05. 2017 15:07 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
09. 05. 2017 14:47 | Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele | |||
28. 04. 2017 14:07 | Došlo k uveřejnění dokumentu 18-0 Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky.pdf. |